Vad önskar ni er?

Hej ! Igen .. Jag måste bara fråga en sak.. Vad önskar ni er i julklapp? Alla som läser min blogg ska minst kommentera en gång och en sak vad ni önskar er okej! Bra! Min önskelista är apa lång! Den är så lång alltså.. På den står det te.x
Spa behandling
Iphone 4
Nya saker till nya rummet!
Pengar!
Present kort
Göra naglar på salong (salong. HAHA)
Smink
Kläder
MM mera!

Tror ni på tomten då? Det gör jag (not) haha .. Men eller hur man har tröttnat på han ibland.. Vad ska ni göra på jullovet då ? Jag ska shoppa som vanligt :) det blir lätt så :( vet inte hur mycket pengar man slösar :( man kanske borde räkna dom någon gång . :() OCH! vet ni vad vi har imorgon i skolan eller? Vi har juldag.. Då vi bakar och myser! Det ska bli skit kul ju! Sen på ons så har vi film dag och på torsdag så är det jullov!


Kommentarer
Postat av: Olivia<3

Kläder & Sånt! ;)

2011-12-20 @ 20:16:20
URL: http://oliviahedlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!