Matte!

Jag dör! Nu har jag suttit och kört min svåra läxa i en och en halv timme! Ja så kan livet vara för en som inte äger på just matte! :()... Så nu ska jag käka apelsin och kolla något kul på play.. Det är jag värd. Sen har jag några frågor till er och svara på kommentarer..
1. Hur ska jag göra min blogg roligare?
2. Hur får man fler läsare?
3. Vad ska man skriva om??

Och här kommer lite bilder på vad jag har för intresse och mycket av sminket eller om skönhets bilderna har jag själv . Kanske inte just den ni ser på bilden men liknande.. Det är svårt att hålla reda på alla 33 smink borstar och ögonskuggor som jag har..


Kommentarer
Postat av: Peter

Snygg blogg!

Gör lite reklam på FB!

2011-12-08 @ 07:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!