Doc morris

Hej! Nu har jag varit på gratis hudanalys.. Det var super kul.. Dom masserade lite i ansiktet .. Och vissade produkter som var bra för just min unga fina hud.. Jag har blandad / normal Nu tänkte jag vissa lite produkter som är till för ung hud som är ett starpaket från Dermalogica.. Jag har tester på dom en så länge.. Varje dag kommer jag att ge tips på 1 produkt från startkittet ..Här kommer dagens..
Wash off heter den.. Den ska man rengöra med morgon och kväll.. En lödrande rengöring som avlägsnar döda hudceller och motverkar uppkomsten av framtida blemmor.. Den balanserar talgproduktion utan att torka ut.. Startkittet som jag såg kostar där 367 eller något liknande.. Kommentera!


Kommentarer
Postat av: Degerfors :)))

Jag tyckte det var dyrt med 367 fast det är ju bara vad jag tycker :)

2011-12-14 @ 19:41:48
URL: http://janakanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!